شعر,غزل,تصاویر عاشقانه
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط امیر |

 

 

 

                    

 

 



نظرات شما عزیزان:

سوسانو
ساعت17:50---8 اسفند 1392
http://loxblogshttp://loxblog.com/images/smilies/smile%20( 27).giففللfmilieshttp://loxblog.com/images/smilies/smile %20(26).gif/smile%20(29).gif

غل
ساعت17:48---8 اسفند 1392
http://loxblog.com/images/smilies/smile%20(29).gifhttp://lox blog.com/images/shttp://loxblog.com/images/smilies/smile%20( 27).giففللfmilies/smile%20(29).gif

eman
ساعت21:56---23 مرداد 1392
امیر جون وبلاگت عالیه.دوست دارت ایمان

پونه
ساعت15:58---17 دی 1391

تصمیم گرفتم از فردا شروع کنم به درس خوندن ، واسه همین میخوام تا جایی که توان دارم

امشب بیدار بمونم که فردا رو دیرتر شروع کنم …



سلام. خودمم نترس بابا


niloofar
ساعت17:04---24 مهر 1391
سلام
ببخشید اگه زحمت نیست
ادرس و اسم وبلاگمو تو لینک ها عوض کنین
با عنوان ღ دو عاشق ღ و ادرس http://2_lover.loxblog.com/ لینکمو ویرایش کن
منم نیلو با عنوان ♥عشق♥ لینکیده بودی
....♥

......♥......................♥...♥

..........♥.............♥............♥

..............♥.....♥...................♥

...................♥.....................♥

................♥......♥..............♥

..............♥.............♥....♥

.............♥

...........♥

..........♥

.........♥

.........♥

..........♥

..............♥

...................♥

..........................♥

.................................♥

......................................♥

..................................♥

..............................♥

.........................♥

...................♥

.............♥

.....♥

...♥

.♥.............................♥....♥

♥............................♥......... ♥

.♥......................♥................♥

..♥...................♥..................♥

...♥.......... ........ …….. ......... ♥

.....♥................................♥

........♥.........................♥

...........♥...................♥

..............♥..............♥

..................♥.......♥

.....................♥..♥

.......................♥


♥رها...پرواز کن♥
ساعت12:57---14 مهر 1391
بلوگت عالیه لینکت میکنم تو هم منو بلینک راستی خوشحال میشم توو بلوگم نظر بدیا

پونه
ساعت15:10---12 مهر 1391
آدرس وبلاگ cute-girl تغییر یافت.

نازیلا
ساعت13:16---11 مهر 1391
جدی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واییییییییی !
تبریک میگم!!!ایشالا هرجا هستی موفق و پیروز باشی!


yasmin
ساعت18:03---7 مهر 1391
امير خان لينكت كردم بيا ببين اكه منو نلينكي ميكشمت فهميدي


زود باش ديكه بدو .

راستي موفق باشي ...


نازیلا
ساعت13:17---6 مهر 1391
گفتی بگم عاشق چه خواننده ای هستی گفتم کیتی.ولی گفتی یه کار مهمی باهام داری؟چیکار؟

yasmin
ساعت11:52---1 مهر 1391
سلام امير لينكت كردم بلينكم زود باش ديكه من خانوم كوجولو هم نيستم

من 12 سالمه فقط

زود باش برو با ادرس وبلاكم بلينكم .


Farnoosh
ساعت10:11---31 شهريور 1391
salam amir jan / na moshkeli nist . .omidvaram khosh gozashte bashe...
manam 1ki 2hafte pisha mosaferat budam.


alyas
ساعت4:23---31 شهريور 1391
وبلاگ قشنگی داری ..موفق باشی

لیلا
ساعت9:55---30 شهريور 1391
سلام آقا امیر...مرسی از نظراتتراستش من چند وقتیه درگیرامتحانامم حوصله پست گذاشتن ندارم فقط میام به وب بقیه وبراشون نظر میذارمولی چشم بهترش میکنم.

ARASH
ساعت2:24---30 شهريور 1391
سلام. وب زیبایی داری. خوشحال میشم به منم سر بزنی؟

lotu3
ساعت13:06---28 شهريور 1391
هرچیروكه بیشترازهمه میخوای3بارتكراركن،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه9نفربرست آرزوت قبول میشه،باورنمیكردم واقعاقبول میشه اگرپاك كنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیكنه ساعتتونگاه كن،9دقیقه بعدیه اتفاق میفته كه خوشحال میشی

زهره
ساعت10:32---27 شهريور 1391
حالی که پریشان است !

احتیاج به آرامش دارد ؛

نه سرزنش ....

کاش می فهمیدند ... !!!


یلدا
ساعت23:14---26 شهريور 1391
سلام میشه بگی این اهنگ که واسه وبلاگت گذاشتی از کیه؟اسم اهنگ چیه؟پاسخ:اره میشه اهنگ مال ریحانا خواننده هالیوودی هست اسم آهنگ: Dont Stop he Music هست

فرزانه
ساعت12:17---25 شهريور 1391
سلام عزیز من خوبی از کامنتهای زیبات ممنونم بعد از یه مدت خیلی طولانی برگشتم منتظر حضور گرمت مثل همیشه در وبم هستم
دوستت دارم و از دور میبوسمت
فرزانه


پونه
ساعت12:07---25 شهريور 1391
خواهش میکنم کاری نکردم که.خجالتم نده

زهره
ساعت14:26---24 شهريور 1391
سلام منم زهره هستم از آشنایی باهات خوشحالم

پونه
ساعت13:23---23 شهريور 1391
سلام آقا امیر. بابا وب باحالی داری.

parastoo
ساعت13:21---18 شهريور 1391
Salammm mer30000 ba tabadol link movafeghi?

علی
ساعت11:46---26 مرداد 1391

سلام دوست من .وبلاگت خیلی قشنگه. بهم سر بزن. ممنون میشم بروی گوگل پلاس کلیک +1 کنی.

http://persis.loxblog.com/


sara
ساعت21:53---16 مرداد 1391
من که لینکت کردم بیمرام خودتی

patogh
ساعت11:38---10 مرداد 1391
هم اکنون به جمع پاتوقيها بپيونديد!شبکه اجتماعي پاتوق من وتو يک شبکه مبتني بر وب است که ميتوانيد نوشته هاي خودرا به اشتراک دوستان خود بگذاريد. قابليت به اشتراک گذاشتن فايل .عکس.ويدئو .امکان عضويت در گروهها.ايجاد گروه جديد.با پيوستن به پاتوق علاوه بر پيدا کردن دوستان جديد. تبادل لينک اتوماتيک.ميتوانيد وبلاگ وسايت خودرا نيز به دوستان جديد خود معرفي کرده تاآنان نيز از وبلاگ شما بازديد نمايند. وامکانات ديگر .

negin
ساعت2:48---5 مرداد 1391
عزیزم ممنونم که تو این مدت من و وبلاگم رو همراهی کردی.....من دیگه آپ نمیکنم
بازم تشکرررررررررررررررررررررررررر@} ;-
برام دعا کن


mahsa
ساعت19:00---30 تير 1391
salam fadat.vebe kheili kheili ghashangi dari.be vebe man ham sar bezan montazeretam

negin
ساعت13:01---22 تير 1391
آپـ
آپـ
آپــــ
آپـــــــ
آپـــــــــ
آپـــــــــــــم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.